Diskuse

Nová francouzská kolekce vín z Lidlu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Formane, omlouvám se, že se můj dotaz netýká přímo článku, ale přesto by mě zajímal Váš názor. Víno mám rád, ale spíš než odborník jsem jenom konzument. Každopádně mám daleko lepší zkušenost se stáčeným vínem z vinoték (zhruba 60 kč za litr), než lahvovým v cenových relacích 100 kč+. Mohl byste mi jako člověk z oboru říci co si myslíte o kvalitě stáčených vín? Jsem si samozřejmě vědom, že kvalita může být diametrálně odlišná a nedá se to nějak paušalizovat, ale přece. Už jsem vypil dost různých vzorků z mnoha vinoték a byl jsem vždy spokojen. Díky.:-)

0 0
možnosti

Dostal jsem kdysi jednu dobrou radu. Ve Francii, když koupíš víno z oblasti Bordeaux nebo Burgundska (Francie jich má samozřejmě více třeba údolí Rhony) nad 7 Euro v seriózním obchodě, chybu neuděláš. Držím se toho a chybu jsem neudělal. Jinak k vínům ve výběru mám jednu připomínku. Hodnotící nemá, na rozdíl ode mne, v zřejmě v oblibě vína s vyšším obsahem tříslovin.  Ve svém výběru má snad jedem jedno

2 0
možnosti
Foto

Ono podle mně není problém se trefit i v cenové kategorii 3 Euro, zvlášť v porovnáním se sortimentem u nás. A naopak pane Pivarník, třísloviny v červeném přímo vyhledávám, ale to v momentě když jde o vlastní konzumaci. Tyto vína mi byla zaslána přímo Social Media teamem Lidlu ČR. Navíc předpokládám, že ty dvě dražší, ke kterým se teprve dostanu (349,- a 399,-), výrazné tříslo mít budou. :-)

0 0
možnosti

Jak správně hodnotit vína ? Nejlépe se osvědčilo -  "Hmmmm ... " přiměřená pauza " To jsem nečekal ... " - dát si záležet na zcela neutrálním,ambivalentním akcentu ...

3 0
možnosti